„Nebesa“, film inspirisan trima pričama Marsela Emea. Posle pola veka komunizma i ateizma – Religija se vratila! TRI priče o uticaju ČUDA na postkomunističko društvo, smeštene u 1993, 2001. i 2018. Heroji se ponovo pojavljuju u različitim pričama i u novim, sve bizarnijim okolnostima. Njihove sudbine se prepliću.
U prvoj priči Stojan, ratni izbeglica i bivši oficir vojske, dobija oreol na dar od Boga. Njegova supruga Nada tera ga na greh, želi da se reši ovog poklona i neželjene pažnje komšija. Ovom dobrom čoveku je teško počiniti i najmanji greh. Ali postepeno, od manjih do većih grehova, Stojan prvi put u životu počinje da uživa. Otera svoju porodicu i postane makro sa svojim oreolom kao garancijom „čistote“ svojih devojaka.
U drugoj priči, Gojko, mentalno hendikepiran i duboko religiozan mladić, osuđen je na smrt zbog višestrukih ubistava kod pokuša da ukrade mobilni telefon. Gojko veruje da telefon pruža direktnu vezu do njegovog omiljenog idola, Svete Petke. Nekoliko trenutaka pre pogubljenja, Gospod pretvara Gojka u novorođenu bebu i vaskrsava porodicu koju je ubio. Međutim, činjenica da se Gojko pretvorio u nevino biće bez greha ne sprečava vlasti da sprovode zemaljske zakone.
U trećoj priči Papić – dobar, ali nepriznati umetnik – ulazi u „hranljiv“period svog rada. Njegove slike imaju neverovatne moći – hrane posmatrača. Vlada, sa Stojanom na čelu kao prvim oreolim predsednikom u istoriji, nacionalizuje umetnikovo delo, zajedno sa umetnikom samim.
„Nebesa“ daju nekonvencionalnu perspektivu tranzicionog perioda u postkomunističkoj zemlji – tretirajući ovu eru kao turbulentni prelazak iz paganskog sveta u hrišćansku eru, pre mnogo vekova. Pojava ČUDA je odgovor kolektivne svesti na promene koje primoraju celu zajednicu.